Jag är tillbaka.

Jag saknar den här bloggen! Jag saknar den för att den fick mig att förändra mitt sätt att se på saker. Den fick mig att se det fina i allt. Den fick mig att fokusera på allt det bra, allt det som är fantasiskt. Min andra blogg är fylld av negativa, stressade och ledsna inlägg. Det är en trend som inte vill försvinna. Och vill inte vara sådan. Jag vill vara den som alltid ser den fina kärleken runt omkring oss. Jag saknar att kunna skriva om allt fint i denna värld. Så jag tänker börja sakta, några inlägg då och då i den här bloggen. Och så får vi se hur det känns. Jag känner att det finns en mening med den här bloggen. Att jag har ett syfte och ett budskap att framföra. Hoppas ni är med mig på denna långa väg tillbaka. Denna långa väg till att verkligen kunna nå fram. Vi hörs fina människor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0