He will be there

Känner du att du är den enda singeln på denna jord? Och att du aldrig någonsin kommer hitta någon? Och är trött på att höra att han kommer bara du har tålamod?

Jag vet att det är tröttsamt. Jag vet att det kan kännas som ett extremt uselt försök till tröst. Men se det inte så! Det är inte ett uselt försök till tröst. Det är sanningen. Jag är övertygad om att det finns någon därute för alla. Det finns någon som kommer få just dig att känna dig speciell, älskade och lycklig. Det menar jag verkligen. Men tills dess gäller det att fokusera på rätt saker. På det du redan har. Allt det fina i ditt liv som finns där varje sekund, varje dag, varje år. Allt det som får dig att le varje dag. Det är då du kommer märka att det är pretty damn good utan denna någon. Och att ditt eget sällskap faktiskt är riktigt trevligt. Och helt plötsligt, när du lämnat all stress och alla negativa tankar så kommer han stå där. Lika vacker och perfekt som du känner dig. ♥


Kommentarer
Postat av: moa

ja, den smaken är godast!:)

2010-09-11 @ 11:22:28
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: M

tack :D

fin blogg :)

2010-09-11 @ 11:27:02
URL: http://diidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0