En lista.

BARA FÖR NI SKA FÅ LÄRA KÄNNA MIG LITE BÄTTRE:

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Det skulle ju vara lite trevligt att inte behöva vara kortare än sin 5 år yngre syster. Men helt ärligt bryr jag mig icke! :)
Skulle du vilja väga mer?
Nja, något mindre kanske.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? Nej jag skulle bli ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Skulle det vara mer speciellt?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha klockan 13.30 på en söndag? Självklart. Inte.

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Nix.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej. Aldrig fattat det där!
Kan du kolla i kors med ögonen?
Nix, inte det heller.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Såklart, jag är en snäll flicka!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Definitivt inte!
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja självklart
Kan dina vänner lita på dig?
Ja till hundra procent.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej faktiskt inte.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Klart jag kan, men det är svårt ibland.

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Aa.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Japp
Har du ett syskon?
Jag har till och med två!
Har du någonsin haft sex med någon?
Si
Har dina föräldrar ljugit för dig? ¨
How do I know?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Haha nejdå. Men de som läser svaren har nog det ;)
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nix, för två timmar sedan ungefär :)
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jag har pussat på min mamma och min pappa. Men antar att det inte var det man syftade på?
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nix.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Inte det heller.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
I am high on life, säger inte det tillräckligt?
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nix.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nix.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nope!

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Kan inte välja bara en!
Vem älskar du?
alla fina människor i mitt liv.
Vem hade du senast sex med?
min pojkvän
Vem är den bästa artisten?
Jadu, om jag det visste. Lyssnar mycket på Erik Hassle!
Vem pratade du senast i telefon med?
Min pojkvän :)
Vem har du en liten crush i?
Jag har en stor enorm galen crush på min pojkvän.
Vem är snyggast i världen?
Haha min pojkvän.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Till någon som verkligen verkligen behövde dem.
Vem är snällast i världen?
Min pojkvän.
Vem är din bästa kompis?
Den frågan svarade jag ju precis på?
Vem vill du prata med?
Min pojkvän
Vem sov du med senast?
Tre fina vänner.
Vem såg du full senast?
Emma och Mikkan. (haha som om det säger er något?)
Vem vet allt om dig?
Det är ingen som vet exakt allt om mig, förutom jag själv.
Vem kysste du senast?
Min pojkvän
Vem kramade du senast?
Någon av de Tre fina vännerna
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill.
Vem kan du berätta allt för?
Min pojkvän
Vem hatar du?
Hehe, har lärt mig att man inte ska hata :D



Vad blir ditt namn baklänges?
Allimac
Har du gjort en snöängel i år?
Jodå, det hann jag nog med under denna extremt långa vintern.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Bara några timmar. (Eller förresten, när jag föddes kanske?)
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ohja!
Tycker du att sengångare är söta?
Det finns många djur som är sötare. Men de har säkert sin charm :)
Har du någon gång testat karate?
Haha jag har ju hittat på mina egna karatetrick när jag försöker vara cool (jättekul camilla!)
Första sporten du gick på?
Gympa som pytteliten.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.
Vad längtar du mest till just nu?
Sommarlooov!
Hur gammal har du tänkt bli?
Lagom gammal!
Har du haft vattkoppor?
Yes.
Vad drömde du inatt?
Inget jag kommer ihåg :)
Vilken tv-serie är bäst?
Biggest loser, Greys anatomy, One tree hill, CSI (gråter till alla)
Vad åt du senast?
En stor enorm jättefrukost tillsammans med de tre fina vännerna.
Höga eller låga strumpor?
Beror på skoval!
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att det ska hända mina nära och kära något.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland. Som ett trevligt tidsfördriv.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blå, grönt svart randigt ifrån IKEA. Exakt alla har det!
Bikini eller baddräkt?
Bikini.
Snyggaste läraren?
Hm. Min förra NO-lärare hihi.
Är du mörkrädd?
Om jag är ute så herregud ja!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Hahahah, nej aldrig någonsin i hela mitt liv !?
riktig gran eller plastgran?
riktig gran
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.
Godaste drickan till frukosten?
Juice eller mellanmjölk.
Vill du bli president?
Nej det är lugnt faktiskt :)
Duscha eller bada?
Beror på. Är dålig på att bada, orkar aldrig ligga och slappna av längre än tre minuter.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp.
Hur tar du dig till jobbet?
Jobbar icke.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
På driv säkert.
Sjunger du på toa?
Haha sjunger i princip allt.
Vilken färg har din jacka?
Grå eller svart beror på vilken man talar om :)
Använder du långkallingar?
När jag åker skidor/snowboard.
Är du höjdrädd?
Nej, jag är en riktig tuffing!
Vilket land vill du åka till?
Just nu vill jag bara besöka ett soligt land. Kvittar vilket. Typ :)
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det kommer jag inte ihåg :O Vad sorgligt!
Vad ska du göra NU?
Fortsätta svara på dessa frågor.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp :)
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning, vänligen kontaka min mor för den informationen.
Vad åt du senast?
Har jag inte redan svarat på den här också?
Har du fått någon komplimang idag?
Nej, *snyft snyft*
Har du varit med i en rättegång?
Jag har bara kollat på en.
Är du polare med grannarna?
Nja, ser dom knappt! :O
Vilka språk talar din mamma?
Svenska och engelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Jag har ju mina hål i öronen. Men de användas ytterst sällan.
Suger det här?
Haha, nu ska vi inte vara så negativa :)
Har du varit på stranden?
Jadå, and I love it!
Har du haft en stalker?
Nej, tack för det!
Har du varit på ett party?
Japp
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag klarar mig :)
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
"Sorry, jag har ingen bror. Går det bara med en syser istället?" (Ha ha ha, kul tjej!)
Har du varit utomlands?
Japp.
Har du sett din bästa vän naken?
Hahaha!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Jag har aldrig varit på ett bröllop! Eller jo förresten. Men då var jag typ fem, och det enda jag kommer ihåg var att det regnade..
Var är dina syskon just nu?
Den ena är i parken. Den andra lever livet i London.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Jag drömde att min mamma rökte och att min lillasyster som är 12 år ville röka vattenpipa. Herregud, undra vart man får allt ifrån.
Vilken tid gick du upp i morse?
Klockan 10.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Okej :)<3
När va du riktigt sjuk senast?
Hm.. Minns inte.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ehhh öööhhh.. Kommer jag icke ihåg.
Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor på mina leggings :)
Har du färglinser?
Nej, men har vanliga linser :)
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Soooov!
Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen.
Vad ska du göra efter det här?
Bra fråga, den som lever får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0