Kärlekens blogg

Av någon underlig anledning lyckades jag glömma bort mejladressen till denna blogg. Smart tjej! Men nu är jag i alla fall back for good.

Ska nog börja med att presentera mig själv lite. Jag heter Camilla, jag är 16 år, går andra året på gymnasiet och har pojkvän sen 1 år och 8 månader tillbaka. Jag kan fortsätta i år, det finns mycket fakta om mig. Men det är rätt orelevant för den här bloggen ska inte handla om mig. Den ska handla om er. Och om kärlek.

Och jag kommer nog behöva säga det ibland. Men jag är inte någon expert på kärlek. Jag vet inte mer än någon annan och jag har definitivt inte alla svar. Jag är bara 16 år. Men jag anser att jag vet tillräckligt, att jag förstår tillräckligt för att kanske kunna få er att tro på kärlek på det sättet jag gör. För den kärlek jag tror på, den är perfekt. Den är äkta. Och den finns därute.
 
Så, då vet ni. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0