Våga uppskatta!

Tack för mig denna dag! Imorgon är det onsdag, för mig innebär det en lång skoldag. Därför ska det bli skönt med sömn. MEN innan jag går och lägger mig. Kan ni lova mig att säga något fint till någon i er närhet? Att ni tycker om den precis som den är, eller tacka dem för något de gjort idag? Vi behöver mer kärlek, mer komplimanger och mer lycka i den här världen. Och det är VI, världens alla människor som kan fixa det här. Så varför inte börja ikväll? Mer uppskattning åt folket!♥



bild lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

lägg till mig så lägger jag till dig :D

2010-09-07 @ 22:29:10
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0