Vi kan bättre!



Detta skrev Kenza efter att valet. Och jag håller med henne. Det finns inga vinnare i det här valet. Jag är så långt ifrån politisk insatt man kan bli. Jag kan ingenting. Men jag vet att jag inte vill leva i ett land där man anser att vissa är mer värda än andra. Där man ser skillnad på människor och människor. Det är inte ett sånt här land jag ville se mina framtida barn växa upp i. Aldrig. Men 330 000 människor i detta land vill det. Och det är siffror som skrämmer mig. Jag undrar vart vi kommer hamna än dag, vart denna värld är påväg. Vi kan inte förändra valsiffrorna nu. Men vi kan göra något.

En manifestation kommer äga rum den 4 oktober- alltså nu på måndag. Med start på Plattan och sedan fortsätter den vidare mot riksdagen. Och jag vädjar till er att delta. Visa vart ni står i det här. Visa att ni bryr er om Sverige!

Tack för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej) ♥

Har du en blogg? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0